dilluns, 30 de març de 2020

16/03/2020

BAN MUNICIPAL – COVID19

BAN MUNICIPAL DE RESTRICCIÓ DE MOBILITAT – COVID19

Atesa la necessitat devitar la propagació del coronavirus Covid-19 i la declaració de lEstat dAlarma, els ciutadans només podran circular per la via pública, quan sigui imprescindible, per a les següents activitats:

• Adquisició daliments, productes farmacèutics i de primera necessitat.
  • Assistència a instal·lacions sanitàries.
  • Desplaçament al lloc de treball per a la seva prestació laboral, professional o empresarial.
  • Tornar al lloc de residència habitual.
  • Assistència i cura de menors, gent gran, dependents, persones amb discapacitat o persones especialment vulnerables.
  • Desplaçament a entitats financeres i dassegurances.
  • Per causa de força major o per situació de necessitat.
  • Qualsevol altra activitat danàloga naturalesa, que haurà de fer-se individualment, llevat que sacompanyi persones amb discapacitat o per una altra causa justificada.

Es permetrà la circulació de vehicles particulars per les vies dús públic per a la realització de les anteriors activitats o per al repostatge en gasolineres o estacions de servei.

Tota persona que contravingui aquestes disposicions serà objecte de denúncia pels agents de lautoritat.

La qual cosa es comunica per al seu coneixement general i compliment.

Ansovell, 16 de març de 2020

LAlcaldessa